در این نظرسنجی 46 درصد از آمریکایی ها گفتند که بایدن را برای انتخابات ریاست جمهوری آینده تأیید می کنند و 38 درصد نیز گفتند ترامپ را.

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز، تعداد آمریکایی های منتقد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا  در سایه افزایش تعداد جان باختگان ویروس کرونا طی ماه گذشته افزایش یافت تا ترامپ اکنون از «جو بایدن»رقیب دموکرات خود 8 درصد عقب بیفتد.

بر اساس آخرین نظر سنجی که روزهای دوشنبه و سه شنبه انجام شد 41 درصد از آمریکایی های بالغ عملکرد ترامپ در مقامش را تأیید کردند و این نشان می دهد که 4درصد از نظرسنجی مشابه در اوایل آوریل گذشته کمتر شده است.همچنین 56 درصدی که با افزایش 5درصد در همین دوره زمانی وی را تأیید کرده بودند دیگر وی را تأیید نمی کنند.

بر اساس این نظر سنجی 46 درصد از رای دهندگانی که ثبت نام کرده اند گفتند که بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری که قرار است سوم ماه نوامبر برگزار شود تأیید می کنند این در حالی است که فقط 38 درصد گفتند که ترامپ را تأیید می کنند. بایدن در نظر سنجی هفته گذشته رویترز/اپسوس فقط دو درصد از ترامپ پیشتاز بود.

انتقاد آمریکایی ها از ترامپ به شیوه رسیدگی وی به بحران کرونا روز به روز بیشتر می شود. بر اساس این نظر سنجی مخالفان عملکرد ترامپ در رسیدگی به بحران شیوع کرونا در کشور از موافقانش 13 درصد بیشتر است. این بالاترین مخالفت با عملکرد ترامپ از آغاز نظرسنجی است؛ این نظرسنجی پرسش درباره موافقت یا مخالفت با عملکرد رئیس جمهور آمریکا را در اوایل ماه مارس آغاز کرد.

بایدن معمولا در نظرسنجی های سال جاری میلادی از ترامپ پیشتاز بود ولی پیشتازی اش به شکل سریعی تا هفته جاری در حال کم شدن بود.

افکار عمومی آمریکا بر این باور است که ترامپ در ایجاد فرصت های شغلی قوی تر است این در حالی است که باید برای رسیدگی به مسائل بهداشتی و سلامتی مناسب تر است.این نظر سنجی نشان داد که مردم درباره کاندیدایی که در رسیدگی به شیوع ویروس کرونا بهتر است دچار چنددستگی هستند.

این نظر سنجی از طریق اینترنت و به زبان انگلیسی در سراسر ایالات متحده آمریکا انجام شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.