در 24 ساعت گذشته کمترین آمار قربانیان کرونا از 20 آوریل تا کنون در اسپانیا ثبت شده است.

 

به گزارش جماران به نقل از رویترز،دولت اسپانیا امروز یکشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان کرونا در این کشور به شدت کاهش یافته و به پایین ترین سطح خود از یک ماه پیش تا کنون رسیده است به طوری که در 24 ساعت گذشته 288 مورد فوتی در اثر کرونا در این کشور ثبت شده است.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت اسپانیا شمار قربانیان کووید-19 در این کشور، با افزایش 288 نفری طی 24 ساعت گذشته به 23 هزار و 190 تن رسیده است.

شمار موارد ابتلا به کرونا در اسپانیا نیز با افزایش 1729 نفری به 225 هزار و 488 تن رسیده است. تاکنون 98 هزار و 732 بیمار نیز بهبود یافته‌اند. 

طی شبانه روز گذشته کمترین آمار قربانیان کرونا از 20 آوریل تا کنون در اسپانیا ثبت شده است. طی سه روز گذشته تعداد بهبودیافتگان نیز از مبتلایان بیشتر بوده است. 

در همین حال، «پدرو سانچز» نخست وزیر اسپانیا امروز اعلام کرد:«محدودیت‌ها به تدریج برداشته خواهد شد. عملیات روند بازگشت به حالت عادی در سراسر کشور پیگیری می‌شود. از تاریخ 2 ماه مه اجازه ورزش انفرادی به افراد داده خواهد شد». 

کودکان زیر 14 سال اسپانیان پس از 43 روز اجازه رفتن خیابان را یافته اند. در راستای مبارزه با ویروس کرونا در تاریخ 14 مارس وضعیت اضطراری در سراسر اسپانیا اعلام شد. 

لازم به ذکر است کووید-19 برای نخستین بار در دسامبر 2019 در شهر ووهان چین مشاهده و طی مدت کوتاهی با شیوع در بیش 200 کشور به یک بیماری «همه‌گیر جهانی» تبدیل شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.