یک منبع امنیتی در استان«دیالی» عراق امروز یکشنبه گفت که همه بخش های الحشد الشعبی بدون استثناء در این استان از 72 ساعت پیش به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

 

به گزارش جماران به نقل از وبسایت بغداد الیوم، یک منبع امنیتی در استان«دیالی» عراق امروز یکشنبه گفت که همه بخش های الحشد الشعبی  بدون استثناء در این استان از 72 ساعت پیش به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

این منبع امنیتی گفت که همه بخش ها و تشکیلات الحشد الشعبی از 72 ساعت پیش و در پی حوادت دردناکی که عراق به ویژه پس از تجاوز به کاروان « ابو مهدی المهندس» در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد و پیامدهای خطرناک پس از آن، به حالت آماده باش کامل در آمده اند.

این منبع افزود که لشکر ها و فرماندهان الحشد سلسله تدابیری را روی زمین برای مقابله با هر گونه پیشامدی اتخاذ کرده اند، به ویژه آن که تجاوز آمریکا در هدف قرار دادن الحشد و فرماندهانش کاملا واضح شده است. 

این منبع امنیتی همچنین تأکید کرد که الحشد در عملی کردن هر گونه تصمیمی که رهبران ارشد آن برای حفظ امنیت و ثبات عراق اتخاذ می کنند، تردید نمی کند.

بنابراین گزارش، سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.