سیاست‌های مهاجرتی دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا باعث جدایی 911 کودک از خانواده‌های‌شان در مرز این کشور با مکزیک شده است.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آناتولی، سیاست‌های مهاجرتی دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا باعث جدایی 911 کودک از خانواده‌های‌شان در مرز این کشور با مکزیک شده است.

«اتحادیه آزادی‌های شهروندی آمریکا» (ACLU) با استناد اسناد و مدارک دولتی این کشور اعلام کرد: سیاست‌های مهاجرتی دولت دونالد ترامپ، باعث جدایی 911 کودک از خانواده‌های‌شان در مرز این کشور با مکزیک شده است.

در این گزارش همچنین آمده است:«از تاریخ 26 ژوئن 2018 تا 29 ژوئن امسال 911 کودک از 844 خانواده جدا شده‌اند. 481 تن از آنها زیر 10 و 185 نفر دیگر نیز زیر 5 سال بوده‌اند.میانگین عمر آنان نیز 9 سال است. بیشتر این کودکان در بازداشتگاه‌های وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده آمریکا به سر می برند».

«دانا سابراو» قاضی داداگاه فدرال به درخواست اتحادیه مذکور دستور داده اخراج آنها پس از حضور در کنار خانواده‌، «موقتا» متوقف شود. «آنتونی انریکوئز» رئیس سرویس‌های سازمان‌های مردم‌نهاد کاتولیک نیویورک نیز دولت را به عدم پذیرش حکم دادگاه متهم کرده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.