پلوسی تأکید کرد که به جای برکناری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ترجیح می دهد وی را پشت میله های زندان ببیند.

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به رهبران حزب دموکرات و«جرالد نادلر» رئیس کمیته حقوقی مجلس نمایندگان اطلاع داد که وی به جای برکناری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا ترجیح می دهد وی را پشت میله های زندان ببیند.

روزنامه «پولتیکو»به نقل از برخی مسئولان که در نشست پلوسی و رهبران حزب دموکرات و نیز رئیس کمیته حقوقی مجلس نمایندگان نوشت:پلوسی در این نشست گفت: نمی خواهم ترامپ برکنار شود بلکه می خواهم او را در زندان ببینم.

این روزنامه در ادامه نوشت که نادلر تلاش کرد که پلوسی را قانع کند که اجازه دهد کمیته حقوقی تدابیر برکناری ترامپ رئیس جمهور این کشور را آغاز کند.

با وجود این، نانسی پلوسی در عین حالی که از تمایل همقطاران دموکرات خود برای برکناری رئیس جمهور حمایت می کند اما بر این بارو است که این کار باید در زمان و شرایط مناسب صورت گیرد به ویژه آن که دموکرات ها نیاز به بسیج کردن و حمایت قوی دو حزب برای آغاز برکناری ترامپ دارند.

برکناری رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به موجب نتایج محاکمه اش در مجلس نمایندگان صورت می گیرد اما مجلس سنا نیز باید اتهامات وی را مورد تأیید قرار دهد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.