مکان:کویت/ منابع: خبرگزاری کونا و آناتولی

 

به گزارش جماران، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با همتای کویتی خود شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح در کویت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی کویت «کونا» شیخ صباح الاحمد الجابر الصباح امیر این کشور و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در کویت دیدار و گفتگو کردند.

5432

امیران کویت و قطر در این دیدار درباره روابط جانبین، راه های گسترش همکاری، تحولات منطقه و مسائل مربوط به دو کشور تبادل نظر کردند.

در این گزارش به جزئیات بیشتر اشاره نشده است.

7654

در همین راستا خبرگزاری رسمی قطر گزارش داد که آل ثانی امروز به کشورش بازگشته و فردا با محمود عباس رئیس دولت فلسطین که وارد دوحه می شود، دیدار خواهد کرد.

لازم به ذکر است که امیر کویت به دنبال بحران خلیج میان قطر و برخی کشورهای عربی برای حل و فصل این بحران میانجی‌گری می کند.

6554

بحران میان قطر و برخی کشورهای عربی از ماه ژوئن سال 2017 با قطع کامل روابط دیپلماتیک عربستان سعودی، مصر، امارات متحده عربی و بحرین با این کشور آغاز شد.

این چهار کشور همچنین با تحریم قطر یک درخواست 13 ماده ای را برای بازگشت روابط به حالت عادی اعلام کردند. دوحه این اقدام و خواسته‌ها را نقض قوانین بین المللی و غیرقابل قبول دانسته است. کویت پس از آغاز بحران خلیج میان قطر و برخی کشورهای عربی میان آنها میانجی‌گری می کند.

 

مکان:کویت

منابع: خبرگزاری کونا و آناتولی


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.