«عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهور مستعفی الجزایر اراضی این کشور را اوایل هفته گذشته به مقصد امارات ترک کرد.

 

به گزارش جماران به نقل از روزنامه رأی الیوم، وبسایت الجزایری«سبق پرس» به نقل از چندین منبع که نام آنها را فاش نکرد گزارش داد که «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهور مستعفی الجزایر اراضی این کشور را اوایل هفته گذشته به مقصد امارات ترک کرد.

این منابع گفتند که بوتفلیقه از طریق فرودگاه نظامی«بو فاریک» به امارات رفته است.

این وبسایت مشخص نکرد که رئیس جمهور الجزایر با استفاده از هواپیمای ریاست جمهوری یا هواپیمای دیگری اراضی کشور را ترک کرده است لیکن این احتمال را مطرح کرده است که امارات یک هواپیمای پزشکی ویژه برای انتقال رئیس جمهور الجزایر که به شدت بیمار است ارسال کرده باشد.

این وبسایت الجزایری برای اخبار خروج بوتفلیقه از الجزایر به این استناد کرد که امکان ارتباط با خانواده رئیس جمهور که در ویلای ریاست جمهوری از هفت سال پیش تا کنون ساکن هستند، وجود ندارد زیرا همه موبایل های نزدیکان بوتفلیقه خارج از پوشش هستند. همچنین هیچ کس از محل اقامت «سعید بوتفلیقه» برادر کوچک و مشاور رئیس جمهور مستعفی  وجود ندارد و احتمال دارد وی نیز به همراه خانواده اش الجزایر را ترک کرده باشد. سعید بوتفلیقه فرد شماره یک است که جنبش مردمی الجزایر وی را متهم به مسائل فساد و دخالت در روند امور کشور می کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.