برخی منابع گفتند که تیمی برای انجام تعمیرات وارد سفارت انگلیس در دمشق شدند تا آن را به منظور بازگشایی در آینده نزدیک و گشودن درهایش مجهز کنند.

به گزارش جماران، برخی منابع آگاه به روزنامه رأی الیوم گفتند که انگلیس امروز کار تعمیرات سفارت خود در دمشق آغاز کرده است.

این منابع گفتند که تیمی برای انجام تعمیرات وارد سفارت انگلیس در دمشق شدند تا آن را به منظور بازگشایی در آینده نزدیک و گشودن درهایش مجهز کنند.

اخیرا درخواست ها داخل انگلیس برای بازگشایی سفارت این کشور زیاد شده است به طوری که لرد« کوینسپیرس کارولین کاکس»عضو مستقل در مجلس لردها گفت که انگلیس باید سفارت خود در مشق را بازگشایی کند زیرا این اقدام باعث می شود که فرصت به دست آوردن اطلاعات از منبع آن «به شکل مستقیم» را به دست آورد.

لرد کاکس که پیش از این پست معاون مجلس لردها را به عهده داشت ماه پیش در گفت و گو با خبرگزاری نووستی روسیه گفت:« توصیه ای که دولت هنوز آن را نپذیرفته بازگشایی سفارت در دمشق است که با این کار انگلیس می تواند آن چه در سوریه رخ می دهد را از منابع مستقیم آن به دست آورد و نه از منابع دیگر چه ترکیه باشد چه غیر آن.

لرد کارولین کاکس یکی از لردهای تأثیرگذار به شمار می رود زیرا وی جامعه شناس و فعال در زمینه حقوق بشر نیز به شمار می رود.

این در حالی است که تقریبا یک هفته پیش امارات متحده عربی سفارت خود را پس از هفت سال بسته شدنش آن را در دمشق بازگشایی کرد و بحرین نیز اعلام کرد که سفارت این کشور فعالیت های خود را به شکل طبیعی ادامه می دهد و هرگز آن را نبسته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.