شیخ اکرم الکعبی در دیدار با عادل عبدالمهدی ضمن اشاره به چالش‌های اکنون و آینده، اعلام کرد که جنبش نُجَباء برای کمک به دولت در راستای خدمات‌رسانی به ملت کاملا آماده است

به گزارش جماران به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء، در بغداد با دکتر «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر جدید عراق، ملاقات و گفتگو کرد.

طرفین در این دیدار ضمن تأکید بر حفظ تمامیت ارضی و منع هرگونه دخالت خارجی، مسائل امنیتی را بررسی و راجع به تحولات سیاسی کشور رایزنی کردند.

دبیرکل نُجَباء پس از تبریک انتخاب دکتر عبدالمهدی به‌عنوان نخست‌وزیر، ابراز امیدواری نمود عملکرد دولت جدید در مرحله بازسازی عراق به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر حل مشکلات جاری و ارائه خدمات مورد نیاز مردم، مسیر رشد و پیشرفت کشور هموار شود.

7532

الکعبی با اشاره به چالش‌های اکنون و آینده، اعلام کرد که جنبش نُجَباء برای کمک به دولت در راستای خدمات‌رسانی به ملت کاملا آماده است.

نخست‌وزیر عراق نیز نقش نُجَباء در آزادسازی مناطق اشغالی از چنگال تروریست‌ها را ستود و حفاظت از پیروزی‌های محقق‌شده را ضروری برشمرد.

وی با تأیید نقطه‌نظرات دبیرکل نُجَباء، ترقی مطلوب کشور را در گرو اهتمام به فرهنگ و خدمات اجتماعی دانست.

گفتنی است چندی پیش شیخ اکرم الکعبی با ارسال نامه تبریک متفاوتی خطاب به عادل عبدالمهدی، او را به محرومیت‌زدایی و مبارزه قاطع علیه فساد و ناکارآمدی فراخوانده بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.