دو هفته پس از طوفان قدرتمند مایکل در فلوریدای آمریکا، کارشناسان برآورد خسارت های این طوفان را آغاز کرده اند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد تحقیقات جدید نشان داده است بخش کشاورزی فلوریدا از طوفان مخرب مایکل 158 میلیون دلار خسارت دیده است.

این گزارش که توسط موسسه غذا و علوم کشاورزی فلوریدا ارائه شده، نشان می دهد تمامی زمین های کتان در این ایالت نابود شده اند.

خسارت این بخش، 51 میلیون دلار برآورد شده است. 

بخش پرورش گل و گیاه هم با خسارت 39 میلیون دلاری مواجه شده و محصول بادام زمینی این ایالت هم با تلفات 22 میلیون دلاری روبرو شد.

خسارات به بخش دامداری منطقه هم حدود 23 میلیون دلار بوده است. فلوریدا 9 میلیون دلار هم در بخش پرورش سبزیجات و صیفی جات، 4 میلیون دلار در بخش میوه ها و 3 میلیون دلار در بخش آجیل های درختی از جمله گردو از دست داده است.

به طور جداگانه، خدمات جنگلداری فلوریدا تخمین می زند که فلوریدا در حدود 1.3 میلیارد دلار در بخش تهیه هیزم خسارت دیده است.

طوفان در فلوریدا و خسارت ناشی از آن ؛ زندگی در این شهر را مختل کرده است. طوفان، باران شدید و رعد و برق در فلوریدا موجب تاخیر در پروازهای فرودگاه ها شده است. شهروندانی که خانه‌ های خود را از دست داده اند، بیشتر هتل ها را اجاره کرده اند و موسسات کمک رسانی و داوطلبان نجات شامل دکتر و پرستاران نیز برای یاری رساندن به مردم در هتل ها اقامت کرده اند. مردم فلوریدا نیز در حال کمک رسانی به بستگان آسیب دیده خود از طوفان در شهر پاناما هستند.

به علت این طوفان، قیمت هتل ها و بلیط هواپیما هم افزایش یافته است.ارتش برای کمک رسانی به مردم آسیب دیده، با اعمال حکومت نظامی از ورود و خروج وسائل نقلیه و مردم جلوگیری می کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.