این منبع افزود که در اثر این حمله منحصر به فرد داخل بندر جیزان تلفات سنگینی به نیروهای سعودی وارد آمد و تعدادی از قایق های گارد مرزی عربستان سعودی در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المسیره، انصار الله یمن اعلام کرد که امروز یکشنبه یک عملیات منحصر به فردی انجام داده است و در جریان آن مجموعه ای از قایق های گارد مرزی عربستان را در بندر«جیزان» در جنوب غرب عربستان سعودی را مورد حمله قرار داد.

یک منبع نظامی عضو نیروی دریایی یمن گفت که نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن عملیات منحصر به فردی را انجام داده و مجموعه ای از قایق های گارد مرزی عربستان سعودی را داخل بندر جیزان مورد حمله قرار دادند.

این منبع افزود که در اثر این حمله منحصر به فرد داخل بندر جیزان تلفات سنگینی به نیروهای سعودی وارد آمد و تعدادی از قایق های گارد مرزی  عربستان سعودی در آتش سوخت.

پیش از این نیز شبکه ماهواره ای المسیره یمن کمی از حمله هوایی پهپاد «صماد 3 » انصار الله یمن به فرودگاه بین المللی دبی خبر داد.

المسیره به نقل از یگان پهپادی یمن اعلام کرد: پهپاد صماد 3 چندین بار به فرودگاه بین المللی دبی که 1200 کیلومتر از یمن فاصله دارد،حمله کرده است.

نیروی هوایی یمن 27 اگوست گذشته نیز در پاسخ به مشارکت این فرودگاه در حمله به یمن و ارتکاب صدها جنایت در حق غیر نظامیان به مدت 4 ماه ، چندین بار به این فرودگاه حمله کرده بود.

نیروی هوایی یمن گفت : این عملیات براساس منابع اطلاعاتی دقیق انجام شده است 

برخی منابع فرودگاه بین المللی دبی؛ به دنبال حمله اول به فرودگاه دبی ، از به تاخیر افتادن پروازها همزمان با  حمله ارتش یمن و کمیته های مردمی  با پهپاد صماد 3 به این فرودگاه خبر دادند.

بنابر این گزارش، یگان پهپادی یمن، 26 ژوئیه نیز با پهپاد صماد 3 حملاتی را به فرودگاه بین المللی ابوظبی تجربه کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.