به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان خدمات نظام است که در این ارتباط باید رضایت خاطر مردم از طریق اجرا پروژه های اولویت دار تامین شود.
عبدالکریم گراوند افزود: در هفته دولت امسال در استان بوشهر بیش از 10 هزار میلیارد ریال طرح مورد بهره‌ برداری قرار می ‌گیرد.
وی با تاکید بر حمایت از تیم فوتبال لیگ برتری پارس جنوبی‌ جم گفت: با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می ‌‌شود و با پیگیری‌های نماینده شهرستان های جنوبی استان بوشهر در مجلس کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شده است.
استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی بیان کرد: باید به دنبال ایجاد اشتغال و کمک به بخش خصوصی باشیم و با ایجاد امید و رونق اقتصادی به این شرایط کمک کنیم.
وی از بازاریان خواست با کنترل قیمت‌های کالاها به دولت در عبور از تحریم‌ها کمک کنند.
فرماندار شهرستان جم گفت: از ابتدای سال جاری به طور میانگین هر ماه یکبار استاندار بوشهر به جم سفر کرده که دستاوردهای خوبی نیز برای شهرستان داشته است.
سید محمد حسینی افزود: پروژه راه جم فیروزآباد با 31 کیلومتر و اعتبار 530 میلیارد ریال با حمایت استاندار بوشهر و پیگیری نماینده مجلس به مناقصه رفته است.
حسینی با بیان اینکه تفاهم نامه احداث مجموعه ورزشی کارگری شهرستان جم امضا شده است، گفت: امروز این پروژه مقدمات اجرایی خود را طی می کند.
فرماندار جم ادامه داد: با حضور وزیر نیرو خط انتقال سد باغان با اعتبار 600 میلیارد ریال از طریق وزارت نفت اجرایی شد که گامی مهم در تکمیل پروژه سد باغان است.
وی با اشاره به سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شهرستان جم افزود: دستاورد این سفر رفع مشکلات مخابراتی جم بود که در حوزه تلفن همراه مقرر شد پوشش آنتن دهی تلفن همراه از 75 درصد به 90 درصد برسد.
فرماندار جم تاکید کرد: یکی از عوامل مهم در نشاط مردم این شهرستان، تیم پارس جنوبی جم است که با تدابیر استاندار بوشهر، موانع مالی این تیم برای شروع فصل جدید لیگ برتر رفع شود و امیدواریم این نشاط عمومی تداوم یابد.
حسینی بیان کرد: اتوبان جم سیراف به طول 25 کیلومتر با مشکلات زیادی چون نشست و ریزش و روشنایی روبرو است که برای حل این مشکلات به اعتبارات ملی نیاز است و انتظار داریم معاون وزیر راه و شهرسازی در این زمینه مساعدت لازم را انجام دهد.
فرماندار جم بیان کرد: فاز نخست جاده جم- پالایشگاه فجر با اعتبار وزارت نفت در آستانه بهره برداری است و فاز دوم پروژه نیز تامین اعتبار شده که بزودی اجرایی می شود.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.