مسعود نصوری روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: از 10 پروژه یاد شده 1 پروژه شبکه آبرسانی روستای سرچشمه شهرستان جم با 118 خانوار و 407 نفر جمعیت به بهره برداری رسید.
وی اظهارداشت: این پروژه شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرا خط انتقال به طول 2 کیلومتر و شبکه برق 500متر با 12 میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.
نصوری گفت: در این هفته آغاز عملیات اجرایی 9 پروژه شرکت آبفار استان بوشهر با 129 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز می شود.
وی یادآورشد: این پروژه ها دارای 60 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع و احداث مخزن زمینی 1000 مترمکعبی و220 مترمربع ساختمان تاسیسات و 1واحد ساختمان کلرزنی است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: پروژه های یاد شده در 21 روستای استان با تعداد سه هزارو 436 خانوار و جمعیت یازده هزارو 927 نفر اجرا می شود.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش نزولات آسمانی و همچنین کاهش میزان آب ورودی استان از استان های همجوار تابستان امسال در شماری از روستاها این شرکت با شرایط سختی مواجه شد که با برنامه های کوتاه و بلند مدت این چالش کم آبی مدیریت شد.
نصوری تصریح کرد: از جمله این اقدامات می توان به حفر و اجاره چند حلقه چاه در شهرستان های مختلف استان از جمله دشتستان اشاره کرد.
وی افزود: در همین راستا خط انتقال مجتمع حوزه جنوب دشتستان با اعتبار 25 میلیارد ریال جهت رفع بحران آبی هفت روستای مجتمع یاد شده اجرا و بزودی به بهره برداری می رسد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.