به گزارش ایرنا، پروژه کارخانه آرد سعید برازجان با ظرفیت تولید 230تن آرد در شبانه روز با اشغالزایی 50نفر بطور مستقیم و 100نفر غیر مستقیم و با سرمایه گذاری 200میلیارد ریال در زمینی به مساحت 20هزارمترمربع به بهره برداری رسید.
مرکز خدمات جامع سلامت شهری ولی عصر برازجان با زیربنای 1055مترمربع و با اعتبار 30میلیارد ریال نیزافتتاح شد .
همچنین یک مدرسه دبستان10 کلاسه خیرساز برادران رییسی در برازجان با زیربنای 1390متر و اعتبار 30 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
از دیگر طرح ها بهر برداری از سالن ورزشی شهدای روستای درودگاه با اعتبار 19 و نیم میلیارد ریال به مساحت هزارو دویست و پنجاه هزار ریال بود.
مخزن پنج هزار متر مکعبی آب شرب شهر وحدتیه با هدف تامین ،ذخیره و توزیع آب با حجم عملیات خاکی 18 هزار متر مکعب به همراه ساختمان کلرزنی و خط خروجی شبکه آب با اعتبار 40 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
همچنین یک پروژه برق رسانی پست 66 کیلو ولت تنگ ارم به ظرفیت 3 مگا ولت آمپر با اعتبار 54 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال پروژه‌هایی با اعتبار بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال در نقاط مختلف این استان به بهره‌برداری می رسد.
عبدالکریم گراوند درآئین بهره‌برداری از مرکز جامع سلامت برازجان اظهار داشت: یکی از سیاست‌های مدیریت ارشد استان تسریع در تکمیل پروژه‌ها برای بهره مندی مردم از خدمات دولت است .
وی اضافه کرد: هفته دولت امسال تجربه خوبی بود و قصد داریم که در دهه فجر هم با همین نگاه پروژه‌ها را تکمیل کنیم.
استاندار بوشهر اظهارداشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان بوشهر پروژه های خوبی برای خدمت رسانی به مردم اجرایی کرده است.
گراوند یادآورشد: خرسندم دولت پروژه های به ارز بیش از هزار میلیارد تومان در استان بوشهر آماده افتتاح دارد که عمده این پروژه‌ها در دولت تدبیر و امید شروع شده و با وجود همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها، دولت مسیر توسعه خود را ادامه داده است.
وی افزود:دولت با همه موانعی که در پیش رو داشته است، اما توسعه متوازن در مناطق مختلف را با شتاب بیشتری ادامه داده است.
استاندار بوشهر گفت: دولت با همه امکانات خود برای خدمت به مردم حرکت کرده است و به این اقدام خود می‌بالد.
وی اضافه کرد: در هفته دولت امسال ۱۳۸ پروژه با ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان دشتستان به بهره‌برداری می‌رسد.
7213/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.