به گزارش ایرنا سرهنگ کرم دشتیان روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی بررسی شیوه های نوین طراحی و تهیه محتوای تولیدات هنری و موثر در تبلیغات میدانی، فضا سازی شهری و رسانه های جمعی افزود:اگر مردم دغدغه امنیت داشته باشند و برای تحقق آن نسبت به موضوعاتی که مخل امنیت است واکنش نشان دهند بدون شک امنیت پایداری در جامعه فراهم می شود.
وی یادآورشد:در همین راستا رویکرد پلیس در برقراری امنیت مشارکتی توام با سهم خواهی برای حضور مسوولانه دستگاههای متولی و موثر در امنیت است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر بااشاره به ارتقای شاخص های امنیتی در این استان اظهارداشت:برای بررسی وجود آسیب های اجتماعی از جمله استفاده از قلیان در بوستان و فضاهای عمومی باید سهم و رسالت دستگاههای مختلف مشخص شود نه اینکه همه مسوولیت ها متوجه پلیس شود.
سرهنگ دشتیان گفت: مطالبه گری حق مردم است اما به هر میزان مشارکت مردم در مسایل مختلف افزایش یابد موفقیت امور نیز ارتقا می یابد.
وی بااشاره به افزایش تماس های مردم با پلیس 110افزود: ارتباط موثر مردم با پلیس باعث ارتقای خدمات و امنیت پایدار در استان بوشهر شده است.
معاون فرماندهی انتظامی استان بوشهر یادآورشد: تبلیغات و استفاده از ظرفیت های رسانه ای یکی از اهرم های کشورهای متخاصم بجای جنگ نظامی و سخت در دستیابی به نقشه های سلطه گرانه آنها به شمار می رود.
دشتیان ادامه داد: دشمن در شرایط کنونی نیز جنگ تبلیغاتی و اقتصادی را برای مقابله با ایران اسلامی و ناامید کردن مردم آغاز کرده است که هوشیاری و آگاهی بخشی از این دسیسه توسط فعالان رسانه ای امری ضروری است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر نیز در این نشست گفت:باتوجه به تنوع و تعدد ماموریت های پلیس بدون شک برقراری امنیت به تنهایی از عهده این نیرو امکان پذیر نیست.
اکبر اقبال مجرد افزود: ارتقای سطح فرهنگ عمومی و افزایش مشارکت و حضور مسوولانه مردم در جامعه پلیس را در اجرای ماموریت ها یاری خواهد کرد.
وی یادآورشد: توانایی برقراری ارتباط اثر بخش و کارامد با مخاطبان عاملی مهم برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمانی است .
اقبال مجرد اظهارداشت: تبلیغات و دیگر پیام های ترویجی به منظور اشاعه اندیشه ها و آرمان های فرهنگی و اجتماعی و پرداختن به عوامل و معضلات اجتماعی از جمله ایدز و اعتیاد بکار گرفته می شوند تا طرز تفکر ، شیوه های رفتاری ، ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم کنند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر گفت: باتوجه به ظرفیت بالای رسانه ای استان بوشهر پلیس بخوبی از این ظرفیت برای تسهیل ماموریت ها و انتقال مفاهم به جامعه هدف استفاده کرده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.