به گزارش ایرنا، سید علی پاک نژاد روز یکشنبه دردیدار کارکنان و مربیان آموزشی مرکز فنی وحرفه ای این شهرستان افزود:درصورتیکه ارتباط و تعامل مراکز فنی و حرفه ای با مدارس و دانشگاه ها بیشتر شود ، می توان گرایش جامعه کنونی را از مدرک گرایی به سمت و سوی مهارت آموزی سوق دهیم.
وی یادآورشد: مدرک گرایی طوری در جامعه رسوخ کرده که باعث عدم کارآفرینی و اشتغال در جامعه شده و البته این موضوع در شهرستان گناوه کمتر دیده می شود.
فرماندار گناوه اظهارداشت:با فعال شدن مراکز فنی و حرفه ای زمینه و بسترهای لازم جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد بیشتر فراهم می شود.
پاک نژادگفت: مهارت آموزی و اشتغال در برهه کنونی دو مقوله ارزشمند و با مرتبط هستند و بدون آنها نمی توان به اهدافی که ترسیم شده دست یافت.
فرماندارگناوه با گرامیداشت هفته ملی مهارت، افزود: برگزاری نمایشگاهها و کلاس های مهارت آموزی در طول سال توسط مراکز دولتی و خصوصی بخصوص در هفته ملی مهارت در معرض عموم جامعه قرار گیرد.
پاک نژاد ادامه داد: جایگاه فنی و حرفه ای و مهارت آموزی در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تلاش کنیم جوانان خلاق و مبتکر دسترسی آسان و راحت تری به فراگیری آموزش داشته باشند.
فرماندار گناوه اظهارداشت: کسانی که فکر و ایده سازنده خود را به منصه ظهور رسانده و به عمل تبدیل کنند باید جایگاه ویژه ای در مرکز فنی و حرفه ای داشته باشند.
وی گفت: عملکرد خوب مرکز فنی و حرفه ای برادران و رشد 150 درصدی فعالیت مرکز خواهران در سه ماه اول امسال نشانگر ظرفیت و توانمندی بالای این مجموعه در شهرستان است.
6164/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.