به گزارش ایرنا، اکبر قائدی روز پنجشنبه در آئین بدرقه خادمان رضوی در بوشهر افزود: حضور در گلزار شهدا، سرکشی از روستاهای محروم، عیادت از بیماران، دیدار با ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، دیدار با علما، اصناف و بازاریان، شرکت‌ها و صیادان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی ستاد زیر سایه خورشید در استان بوشهر بود.
دبیر یازدهمین جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهرگفت: امسال خادمان امام رضا (ع) در قالب سه تیم چهارنفری به مناطق مختلف شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان بوشهر اعزام شدند.
قائدی اضافه کرد: امسال 9 خادم رضوی، سه مبلغ و یک مدیر کاروان از آستان قدس رضوی به استان بوشهر اعزام شد که حضور آنها به جشن های دهه کرامت استان بوشهر جلوه ویژه ای بخشید.
سرتیم کاروان خدام رضوی در استان بوشهر نیز گفت: یکی از ویژه برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) حضور در مناطق محروم و دورافتاده بوده که با استقبال بی‌نظیر مردم استان بوشهر مواجه شد.
هادی غلامی افزود: از لحظه ورود کاروان خدام رضوی به استان بوشهر و از لحظه ورود به فرودگاه، شهرستان‌ها، بخش‌ها، شهرها و روستاها و در مناطقی که خدام رضوی حضور پیدا کردند مورد استقبال گرم و پرشور دوستداران امام رضا (ع) قرار گرفتند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.