به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز چهارشنبه در نشست با شهرداران، بخشداران و دهیاران شهرستان کنگان افزود: برای توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان کنگان کتابخانه عمومی شهر سیراف به عنوان یکی از زیرساخت های علمی و آموزشی تکمیل و آماده بهره برداری است.
وی بیان کرد: در این ارتباط شهرداری سیراف باید برای تجهیز این کتابخانه همکاری کند.
ستوده با تاکید بر ضرورت بازنگری در طرح جامعه شهرداری سیراف افزود: باید در این زمینه کارگروه مشترک متشکل از دفتر فنی، حمل و نقل و ترافیک، دفتر امور شهری و شوراها استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تشکیل شود.
وی ادامه داد: شهر سیراف با توجه به زیرساخت های موجود از قابلیت ارتقا به بخش برخوردار است و در این زمینه باید پیگیری لازم از طریق دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر صورت گیرد.
وی همچنین با اشاره به پیشرفیت فیزیکی مناسب دهکده گردشگری شهر کنگان اظهار داشت: برای رونق گردشگری شهرستان باید از طریق کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان اعتبار مورد نیاز تکمیل این طرح تامین شود.
ستوده، با اشاره به اهمیت احداث جاده وفاق(حدفاصل کنگان و دیر) گفت: اداره کل راه و شهرسازی باید با تامین اعتبار لازم زمینه تسریع این طرح مهم را فراهم کند.
وی گفت: روستاهای لاورده و لاور گل نیز فاقد شبکه آبرسانی هستند که تحقق این مهم در دستور کار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر قرار گرفته است.
ستوده اظهار داشت: با توجه به نقش قابل توجه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان، افزایش شمار پزشکان متخصص این مرکز توسط دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر آغاز شده است.
وی گفت: برای حل بخشی از مشکلات بهداشتی روستای شیرینو و لاور گل و افزایش ارتقا سطح بهداشت و سرانه خدمات درمانی آنها ساخت درمانگاه در این روستاها در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار گیرد.
ستوده ادامه داد: با توجه به تکمیل جاده سلامت شهر بنک و به منظور ایجاد نشاط و شادابی در بین شهروندان اداره کل ورزش و جوانان تهیه کف پوش و سایر تجهیزات موردنیاز آن را در دستور کار خود قرار دهد.
وی گفت: در ارتباط با توسعه فضاهای فرهنگی و هنری شهر بنک نیز با توجه به تاکید استاندار باید در کمیته برنامه ریزی شهرستان اعتبار موردنیاز تکمیل آن تامین شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.