حمیدرضا علم روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بندردیلم افزود: تا پیش از تجهیز به سیستم دوربین هوشمند، تلفات زیادی در جاده دیلم - گناوه رخ می داد که پس از نصب، میزان تلفات کاهش یافته است.
وی اظهارداشت: محور برازجان - اهرم و سه راهی سیراف به جم در صورت تخصیص اعتبار سال جاری به دوربین هوشمند تجهیز خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: دولت با وجود مسائل و مشکلات مالی گریبانگیر در زمینه راه ها به مطالبات مردم پاسخ گفته و مسیر دیلم – گناوه که یکی از محورهای پرحادثه استان بوشهر بود را با اختصاص اعتبار لازم دو بانده کرده است.
وی، محور دیلم - سیاهمکان- گچساران را از راه های ارتباطی مهم و بین استانی دانست و گفت: اعتبار لازم برای طرح مطالعات توجیهی، فنی و اقتصادی این مسیر درسال جاری تخصیص و امیدواریم عملیات اجرایی 20 کیلومتر آن درسال آینده شروع شود.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان بوشهر اظهارداشت: با پیگیری های نماینده بوشهر، گناوه و دیلم و مسئولان ارشد استان در تفاهم نامه ای مقرر شد پنج کیلومتر از محور دیلم به بهبهان با محوریت ابتدای روستای عامری تا گردنه اسخی با اعتبار 40 میلیارد ریال دو بانده شود.
وی گفت: پنج کیلومتر باقی مانده از ابتدای شهر دیلم تا گردنه روستای عامری نیز که از مطالبات شهروندان دیلمی است دراولین فرصت پس از مناقصه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
علم افزود: باتوجه به اینکه تجهیزات و ماشین آلات در زمان بحران نقش اساسی دارد یک دستگاه کمرشکن در دیلم وجود دارد که با تخصیص اعتبار، یک کمرشکن و لودر در چند روز آینده در اختیار این شهرستان قرار خواهد گرفت.
وی یادآورشد: 4300 کیلومتر از راه های استان بوشهر توسط راهداری و حمل ونقل جاده ای این استان نگهداری می شود.
شهرسان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان قراردارد.
6164/7215/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.