به گزارش ایرنا، دبیر طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در این آیین گفت:غنی‌سازی اوقات فراغت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و راه اندازی 30 پایگاه اوقات فراغت نیز در همین ارتباط صورت می گیرد.
محمد شهبازی افزود: شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ها، تلاش برای فعال سازی، بکارگیری و توانمندسازی فرهنگی نسل جوان و ایجاد زمینه های لازم برای تعمیق تاثیر اقدامات فرهنگی مقابله با تهاجم فرهنگی از جمله هدف های مهم پایگاه های فراغت است.
شهبازی ادامه داد: آموزش راه های مقابله فرهنگی با خرافات، جمود فکری، ظاهرگرایی، خودباختگی و تعمیق روحیه دشمن شناسی از دیگر اهداف طرح اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی در استان بوشهر است.
وی افزود: اهداف در این حوزه باید متناسب با نیازهای کنونی جوانان طراحی، برنامه‌ریزی و سازماندهی شود.
شهبازی با تاکید بر اجرای برنامه‌های اثرگذار در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان گفت: فعالیت شاخص و محوری برنامه هسته فرهنگی جوان، گفتمان های اندیشه جوان است که در سه بخش گفتمان اندیشه دینی، گفتمان بصیرت سیاسی و گفتمان اخلاق و رفتار اجتماعی اجرا می‌ شود.
وی بیان کرد: برنامه ریزی برای فعالیت های جانبی طرح اعم از فعالیت های پرورشی، ورزشی، اردویی نیز صورت پذیرفته که در قالب اردوی نخبگان جوان برگزار می‌شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.