نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: در 24 ساعت گذشته شهرهای دیلم، جم، خورموج و عسلویه نیز دمای 46 درجه را تجربه کردند.
وی یادآورشد:پیش بینی شده این افزایش دما که اوایل هفته جاری آغاز شده تا پایان هفته جاری نیز تداوم داشته باشد.
شفیع خدایی ادامه داد:بررسی نقشه های هواشناسی همجچنین نشان دهنده آرامش نسبی جو و دریا در استان بوشهر است.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر وقت امروز تا فردا صبح به سبب افزایش موقت سرعت وزش بادهای شمال غربی در قسمت های شمال و مرکز خلیج فارس تا حدودی مواج پیش بینی می شود.
شفیع خدایی یادآورشد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری و در برخی ساعات همراه با غبار محلی و در برخی نقاط همراه با مه رقیق و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 34 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده که از بامداد تا صبح فردا در قسمت های شمال و مرکز خلیج فارس گاهی تا 46کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در خلیج فارس نیز 30 تا 90 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 120 سانتیمتر و از اواخر وقت امروز تا صبح فردا در نواحی شمال و مرکز خلیج فارس تا 140 سانتیمتر می رسد.
وی گفت: فردا زمان جزر اول دریا در بندر بوشهر ساعت 01:59 بامداد، مد اول ساعت 08:38 ، جزر دوم دریا ساعت 16:25 و مد دوم دریا ساعت 22:45 دقیقه خواهد بود.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.