به گزارش ایرنا، پرویز فرزین پور روز سه شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی خبرنگاران با صنعت برق افزود: فرهنگ سازی در زمینه سرمایه گذاری مردم در نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی در راستای بهره گیری از فرصت های بخش خصوصی ضروری است.
وی بااشاره به اینکه بازگشت سرمایه این طرح ها در طی چهار سال صورت می گیرد یادآورشد: وزات نیرو برق تولیدی چنین نیروگاه هایی را مدت 20 سال بصورت تضمینی خریداری می کند که با نرخ کنونی میزان درآمدزایی هر نیروگاه خورشیدی خانگی هشت میلیون ریال است.
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: از مزیت قابل توجه نیروگاه های خورشیدی خانگی امکان نصب آن روی سقف منازل است که این مهم باعث شده تا افراد فاقد زمین مناسب نیز بتوانند از چنین فرصتی استفاده کنند.
وی گفت:با توجه به نقش آموزش در آگاه سازی جامعه ،برگزاری کارگاه های آموزشی برای قشرهای مختلف جامعه هدف در دستور کار روابط عمومی این شرکت قرار گرفته است.
فرزین پور افزود: در این راستا تاکنون کارگاه هایی برای مدیران روابط عمومی ادارات استان و خبرنگاران برگزار شده که با توجه به اهمیت مقوله آموزش نسبت به تداوم آن اهتمام جدی داریم.
وی اظهاردشت: خبرنگاران بعنوان بازوان توانای صنعت برق می توانند با آگاه سازی جامعه در راستای مصرف بهینه با فرهنگ سازی کمک شایانی به این صنعت داشته باشند.
فرزین پور ادامه داد: با برنامه ریزی های این شرکت پیش بینی شده تا افق 1405 خاموشی مشترکان به 80 دقیقه، تلفات انرژی برق به هشت درصد و همچنین مراجعات حضوری مشترکان به صفر برسد.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.