به گزارس ایرنا، فاطمه دهقانی روز شنبه درجمع خبرنگاران با گرامیداشت روز دهیاری‌ها افزود: شکل‌گیری نهاد دهیاری، به عنوان بازوان اجرایی شوراهای اسلامی روستا فرصتی مناسب برای مدیریت‌ نوین روستایی فراهم آورده تا همراه و دوشادوش مردم و حاکمیت در عمران و آبادانی مناطق روستایی بکوشند.
وی یادآورشد: امروزه برنامه ریزی و مدیریت نوین شهری و روستایی در فرآیند نظام مردم سالاری دینی، موجب کیفیت بخشی به خدمات شهری و روستایی شده است بطوریکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به لحاظ تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند.
دهقانی ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی مبتنی بر مشارکت مردم، همواره مورد توجه هستند.
وی گفت: دست یابی به شاخصه های شهر و روستای توسعه یافته و پویا نیازمند عزم و اراده جدی تمامی تلاشگران این عرصه است تا با برنامه ریزی علمی، مسیر توسعه همه جانبه را هموار و فضایی مطلوب را برای مردم فراهم شود.
وی با تقدیر از خدمات دهیاری‌های استان بوشهر اضافه کرد: امیدواریم دست اندر کاران حوزه مدیریت روستایی بتوانند با ارائه خدمات قابل قبول و خلق فرصت های لازم زمینه مشارکت مؤثر مردم در تحقق توسعه پایدار روستایی را در سراسر ایران فراهم کنند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.