به گزارش ایرنا، احمد لیراوی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این افراد در روزهای 24تا 27 تیر جاری در این مسابقات که در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج برگزار می شود، شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: تیم منتخب بوشهر در رشته های آجرچینی، تاسیسات الکتریکی، جوشکاری، لوله کشی و گرمایشی، رباتیک تیمی دو نفره، طراحی و توسعه وب، فناوری اتومبیل، کاشیکاری دیوار و کف، تعمیر و نگهداری وسایل نقلیه سنگین، کنترل صنعتی، نجاری، مدیریت سیستم های تحت شبکه، گل آرایی، آشپزی و فناوری مد در سطح کشور با دیگر نخبگان مهارت رقابت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: 900 داوطلب برای شرکت در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله شهرستانی در استان بوشهر ثبت نام و بعد از برگزاری آزمون های تئوری و عملی غربالگری های لازم به منظور شناسایی افراد نخبه و دارای مهارت انجام شد.
لیراوی یادآور شد: سنجش و ارزیابی مهارت این افراد در دو مرحله شهرستانی و استانی در تیر و مرداد سال گذشته انجام و در نهایت 100 نفر به مرحله استانی رسیدند که از میان آنها 16 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.
وی با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت نقش بسیاربسزایی درتوسعه کشوردارد، اظهار داشت: برای آماده سازی منتخبان شرکت در مسابقه ملی مهارت دوره های آموزشی در داخل و خارج از استان از مرداد سال گذشته آغاز و تاکنون ادامه دارد.
معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای بوشهر گفت: مرحله کشوری هجدهمین دوره مسابقه ملی مهارت در روزهای 24 لغایت 27 تیر سال جاری در مرکز تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای کرج با رقابت 544 نفر از جوانان ماهر در 33 رشته مهارتی برگزار و نخبگان مهارتی کشور در این دوره به مسابقه های جهانی مهارت 2019 به کشور روسیه اعزام می شوند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.