به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز پنجشنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی افزود: از این میزان اعتبار310 میلیارد ریال برای عمران و توسعه چهارشهر خورموج، کاکی، شنبه، بادوله و روستاهای دارای دهیاری شهرستان دشتی هزینه شده است.
وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید برای عمران و توسعه شهرها و روستاها گامهای مهمی برداشته که باید به مردم اطلاع رسانی شود.
ستوده با اشاره به اهمیت گردشگری در توسعه مناطق ادامه داد: طرح توسعه گردشگری روستایی از برنامه مهم استان بوشهر و شهرستان دشتی در این بخش پیشرو است.
وی بیان کرد: پارسال روستای فقیه حسنان شهرستان دشتی در قالب طرح بوم گردی روستایی یکهزار گردشگر داخلی و 150 گردشگر خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی داشته است.
ستوده اضافه کرد: شهرداری گناوه در خصوص جذب گردشگر رتبه برتر استان بوشهر را کسب و از محل جذب گردشگر در نوروز امسال 9میلیارد و 500 میلیون ریال درآمد داشته است.
معاون عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر در نوروز 97 بعد از استانهای گیلان و مازندران در حوزه گردشگری مقام سوم کشور را کسب کرد و از استانهای خراسان رضوی، فارس، تبریز و اصفهان پیشی گرفت.
ستوده گفت: امسال میزان گردشگری در استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش نشان می‌دهد.
معاون عمرانی استانداری بوشهر تاکید کرد: با توجه به بحران آب و برق در سال جاری اعمال مدیریت مصرف از جانب مردم برای پیشگیری از مشکلات قطعی آب و برق ضروری است.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.