به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز سه شنبه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دیر افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند و خانواده آنان متعلق به آحاد جامعه هستند و باید برای ترویج فرهنگ شهادت تلاش کنیم و دنباله رو راه و مسیر شهیدان باشیم.
وی اضافه کرد: امروز وظیفه همه مسئولان پیروی از خط و آرمان شهیدان و تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.
فرماندار دیر اظهارداشت: انتظار داریم که آموزش و پرورش، اداره ارشاد و ستاد راهیان نور شهرستان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با برنامه ریزی مناسب تلاش کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیر گفت: هدف از تشکیل جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و زنده نگه داشتن یاد و حماسه رزمندگان است.
داریوش محمدی خدمت به خانواده شهیدان را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدماتی که برای خانواده شهیدان انجام می دهیم در برابر کار بزرگ شهیدان بسیار ناچیز و اندک است.
وی اضافه کرد: تمثال مبارک شهیدان با همکاری شهرداری و شورای اسلامی در خیابان ها و معابر نصب و الحمدالله همه گلزار شهیدان در شهرستان ساماندهی شده است.
محمدی یادآورشد: در شهرستان دیر 490 جانباز، 14 آزاده وجود دارد و 117 شهید جان شیرین خود را تقدیم نظام اسلامی کرده اند.
امام جمعه موقت دیر گفت: شهیدان تجارت پرسودی به ازای جان خود با خدا معامله کردند و بهشت و رضایت خدا و نعمت های پایدار الهی برای خود خریدند.
حجت الاسلام ابراهیم بحرانی افزود: شهیدان به تکلیف خود عمل کرده و امروز وظیفه داریم که رهرو راه شهیدان باشیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.