صادق صداقت روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: برای اجرای این طرح 2میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مالیات برارزش افزوده و عوارض آلایندگی هزینه شده است.
وی اظهار کرد: همچنین محوطه سازی روستای بندرگاه شهرستان بوشهر به مساحت سه هزار مترمربع با 2میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی اجرا شد.
صداقت، انجام زیرسازی 2 زمین چمن مصنوعی در روستاهای سرمل و حسینکی و راه دسترسی استادیوم روستای چاهکوتاه با یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار را از دیگر طرح های اجرایی بنیاد مسکن در روستاهای شهرستان بوشهر عنوان کرد.
وی یادآور شد: سال گذشته 300 فقره سند روستایی در شهرستان بوشهر صادر و براساس برنامه ریزی ها امسال 500 فقره سند شهری و روستایی در این شهرستان صادر می شود.
صداقت، آغاز عملیات اجرایی راه دسترسی به روستای حمود بخش مرکزی به طول 1800 متر را از دیگرطرح های در دست اجرای این شهرستان عنوان کرد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوشهر افزود: از سال گذشته تاکنون از محل سهمیه قیر رایگان 30 هزار مترمربع از معابر روستاهای سرمل، بندرگاه، حسینکی و حمود این شهرستان آسفالت شده و انتظار می رود با تخصیص سهمیه امسال بتوانیم سطح بیشتری از معابر و راه های ارتباطی روستاهای شهرستان را آسفالت کنیم.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.