به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم گراوند درآئین آغاز عملیات طرح‌های زیربنایی مجتمع بندری نگین بوشهر اعلام کرد: اجرای طرح مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر از جمله درخواست های مهم فعالان بازرگانی بود که در سفر استانی دیماه 93 رئیس جمهوری به استان بوشهر عملیاتی شد.
وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه بنادر و توسعه تجارت دریایی از جمله ظرفیت های استان بوشهر است توسعه زیرساخت های بندری از جمله اولویت های این استان به شمار می رود و در این ارتباط پروژه‌های مهمی طراحی و عملیاتی شده است.
گراوند با تقدیر از کار جهادی بنیاد مستضعفان در مشارکت اجرای عملیات بندری جزیره نگین بوشهر ادامه داد: این نهاد در ساخت اسکله‌ها و تاسیسات بندری جزیره نگین بوشهر مشارکت کرده و پروژه‌های در دست اجرا نیز روند و پیشرفت مطلوبی دارند.
استاندار بوشهر افزود: براساس برنامه ریزی و زمان بندی انجام شده امید می رود نخستین اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین بوشهر با همکاری بنیاد مستضعفان در سالجاری عملیاتی شود.
وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در راستای توسعه پسکرانه ها و زیرساختهای بندری، پسکرانه‌های بندری در استان بوشهر توسعه می‌یابد.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.