به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهرستان افزود: به منظور برآورده شدن خواسته مردم، رایزنی و تلاش های خوبی توسط مسئولان و خیران صورت گرفته و با قول هایی که وزیر بهداشت داده انتظار داریم مجوز این دستگاه که برای خرید و نصب و راه اندازی آن به رقم بالایی نیاز است، هرچه زودتر صادر و محقق شود.
رکنی حسینی بیان کرد: باتوجه به اینکه خیران شهرستان در کارهای عام المنفعه همواره پیشقدم و منشا برکات زیادی هستند از آنان انتظار داریم که در برطرف کردن نیاز دستگاه ام آر آی بیمارستان نیز مساعدت کنند.
امام جمعه گناوه در بخش دیگری از سخنان خود از کاربران فضای مجازی خواست بدون نظر کارشناسی مطلبی نشر ندهند و نقدهایی کنند که راهگشا باشد.
وی افزود: اگرچه کمبود و کاستی هایی در بیمارستان وجود دارد اما خدمات و تلاش های خوبی که صورت گرفته نباید نادیده گرفته شود.
رکنی حسینی، دایر شدن خط واحد اتوبوسرانی شهرداری را در مسیر شهر گناوه به بیمارستان و شهرک الغدیر که فاصله زیادی با مرکز شهر دارد خواستار شد.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: این بیمارستان ازلحاظ نیروی انسانی و تجهیزات وضعیت بهتری نسبت به دیگر شهرستان های استان دارد.
شهرام جلالپور افزود: باتوجه به کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه درمان گناوه، کارکنان بیمارستان فوق العاده به بیماران خدمت رسانی می کنند.
وی گفت: از زمان شروع بکار در بیمارستان درمدت 6 ماه اخیر در بخش تجهیزات پزشکی و رفاه بیماران 30 میلیاردریال هزینه شده است.
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه از خیران سلامت این شهرستان که منشا خدمات ارزشمندی هستند تقدیر کرد و افزود: خدمت رسانی به مراجعه کنندگان از اهداف اصلی کارکنان این بیمارستان است.
جلالپور افزود: حمایت و رهنمودهای ارزشمند امام جمعه این شهر باعث شده تا با آرامش و انگیزه خاصی در بیمارستان فعالیت کنیم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای 2 بیمارستان است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.