به گزارش ایرنا، ایرج زنده بودی روز چهارشنبه در آیین اهدای یک دستگاه همودیالیز توسط نیکوکار تنگستانی به بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم مرکز این شهرستان افزود: با توجه به فرهنگ سازی انجام شده نیکوکاران و خیران گام های اساسی در بخش تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و طرح های مختلف عمرانی حوزه سلامت در این استان برداشته اند.
وی با اشاره به شکل گیری خیریه های بیمارستانی اظهار کرد: تاسیس این خیریه ها نقشی مهم در ارتقای وضعیت بیمارستان ها و کمک به بیماران نیازمند دارد.
زنده بودی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های در دست اقدام معاونت اجتماعی بویژه سازمان ‌های مردم‌ نهاد و خیران سلامت دانشگاه ،تشویق و ترغیب خیران و نیکوکاران به مشارکت در تقویت زیرساخت های این بخش با هدف ارتقای شاخص های سلامت است.
وی در باره دستگاه همودیالیز اهدایی به بیمارستان اهرم گفت: 600 میلیون ریال اعتبار برای خرید این دستگاه توسط یک فرد نیکوکار هزینه شده است.
زنده بودی با بیان اینکه این هفتمین دستگاه همودیالیز در بیمارستان امام حسین (ع) شهر اهرم است ادامه داد: با راه اندازی این دستگاه همودیالیز در بیمارستان اهرم روزانه 18 بیمار تحت درمان قرار می گیرند.
یکی دیگر از خیران تنگستانی نیز سه تخت بیمارستانی به بخش دیالیز و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز یک دستگاه پرتابل رادیولوژی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بیمارستان اهرم تحویل دادند.
شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان در فاصله 50 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.