به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز چهارشنبه در آئین تجلیل از خادمان ششمین مرحله نوای ملکوت در بوشهر افزود: در هفتمین مرحله نوای ملکوت 300 نفر از خادمان در مسئولیت های مختلف مشارکت دارند.
وی اظهار کرد: قرآن کریم سرچشمه پیدایش و سرمایه پرورش بزرگترین و پاکترین روح‌ها، بلندترین همت‌ها، استوارترین اراده‌ها، عالی‌ترین معارف و عمیق‌ترین فکرها در عرصه گسترده و حوزه‌های گوناگون حیات فکری، فرهنگی و اجتماعی مسلمانان است.
رزمجو با بیان اینکه مردم استان بوشهر با قرآن و عترت پیوند ناگسستنی دارند گفت: حسینیه عاشقان ثارالله در ماه مبارک رمضان به نمایشگاه مفاهیم قرآنی تبدیل می شود و این بیانگر علاقه و پیوند ناگسستنی مردم این استان با قرآن است.
وی افزود: آئین ترتیل خوانی قرآن کریم در حسینیه عاشقان ثارالله به صورت زنده از رادیو و تلویزیون استان بوشهر پخش می‌ شود و نمونه این مراسم در شهرها و روستاهای مختلف با همکاری فرمانداران، دهیاران و بخشداران تا پایان ماه مبارک رمضان برپا می ‌شود.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اضافه کرد: همچنین برای ترغیب و جذب جوانان و نوجوانان به قرآن براساس برنامه ریزی های انجام شده تلاش می شود صبح ها درهمین محل آئین ترتیل خوانی ویژه این قشر نیز برگزار شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: همه معارف در قرآن نهفته است و این کتاب آسمانی به عنوان ریسمان محکم انسان را به سمت رستگاری هدایت می کند.
حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی افزود: با توجه به نقش قرآن در موفقیت فردی، اجتماعی، عزت و سربلندی انسان ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی با تاکید برتقویت معارف انسانها نسبت به قرآن اضافه کرد: انقلاب اسلامی براساس مبانی قرآنی به وسیله امام راحل بنا نهاده شد و امروز نیز با هدایت های رهبر معظم انقلاب تداوم دارد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: قرآن 1400 سال پیش چهره و ماهیت دشمن را برای انسان مشخص کرده است برهمین اساس اقدام اخیر رئیس جمهوری آمریکا برای ملت ایران دور از انتظار نیست.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.