به گزارش ایرنا، نمازگزاران بوشهری در مسیر مصلی نماز جمعه تا میدان قدس همزمان با سراسر کشور با راهپیمایی و حمل بنر، پلاکارد و شعارهایی علیه ترامپ و رژیم صهیونیستی این اقدام رئیس جمهوری آمریکا در خروج یک جانبه از برجام را محکوم کردند.
نمازگزاران بوشهری با حمل پلاکاردهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و نیز شعارهای شعار رهبر ماست مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، نه سازش نه تسلیم، نبرد با آمریکا از اقدام اخیر ترامپ اعلام انزجار کردند.
همچنین راهپیمایان بوشهری شعارهای محور هر شرارت مرگ بر آمریکا، ترامپ جانی روانی شده مرگ برآمریکا جهانی شده، نماد شیطان لعین آمریکاست محور هرجنایتی آمریکاست، در پرتو غیرت ملت انقلابی بسته شود دهان این ترامپ روانی، بد عهدی آمریکا بر همه کس عیان است اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان است را سردادند.
در دیگر شهرستان های استان بوشهر نیز آحاد مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد در راهپیمایی امروز انزجار خود از سخنان سخیف و اقدام جاهلانه رئیس جمهوری آمریکا را به نمایش گذاشتند.
رئیس جمهوری آمریکا 18 اردیبهشت ماه به صورت یک جانبه از برجام با هدف تشدید جنگ روانی و فشار اقتصادی مضاعف بر ملت شجاع و مقاوم ایرانی خارج شد.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.