به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان بوشهر افزود: با توجه به ظرفیت های این استان در بخش گردشگری، این استان می تواند بیشترین سهم را در طرح گردشگری زمستانه داشته باشد.
وی بیان کرد: مشارکت 500 هزار نفری مسافران در گردشگری دریایی درتعطیلات نوروز امسال بیانگر ظرفیت بالای استان در این بخش است.
استاندار بوشهر یادآور شد: با توجه به حجم مسافرت های نوروزی به شهرستان های دیلم و گناوه، توسعه زیرساخت اسکان و ارائه خدمات جانبی در عرصه گردشگری در این مناطق ضروری است در همین ارتباط اعتبار لازم در کمیته های برنامه ریزی شهرستان ها به این امر اختصاص می یابد.
گراوند با تاکید بر اینکه فرمانداران بر اساس توانمندی گردشگری شهرها اعتبارات لازم از محل ارزش افزوده وعوارض آلایندگی را تخصیص دهند افزود: ایجاد اسکله شناور برای شهرهای ساحلی گردشگر پذیر باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش شهرداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر دست اندرکاران در اجرای طرح‌های گردشگری نوروزی گفت: طرح‌های بوم‌ گردی از محل تسهیلات اشتغال‌ زایی روستایی توسعه می ‌یابد.
گراوند اضافه کرد: ساخت پلاژ از جمله نیازهای شهر بوشهر است که در این ارتباط امسال 2 پلاژ در شهر ساحلی بوشهر باید طراحی و اجرا شود.
وی گفت: ظرفیت صنایع دستی استان بوشهر باید بیشتر معرفی شود تا این قابلیت برای حمایت کالای ایرانی مورد توجه قرار بگیرد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.