به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری و اجرای برنامه‌های مختلف ویژه اعیاد شعبانیه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: برگزاری 545 برنامه جشن محوری ویژه اعیاد شعبانیه توسط روحانیون مستقر دراستان، اعزام 718 مبلغ و مبلغه و برگزاری 100 برنامه در مساجد محوری از جمله این برنامه‌هاست.
سروستانی اظهار داشت: اجرای 200 برنامه در هیات های مذهبی، برپایی 800 ایستگاه صلواتی، برگزاری 80 برنامه توسط کانون‌های فرهنگی تبلیغی و 40 برنامه انجمن‌های اسلامی از دیگر فعالیت‌های اعیاد شعبانیه در استان بوشهر است.
وی، اعزام 500 مداح به محافل و مجالس ویژه این ایام در استان و برگزاری چهار کارگاه آموزشی ویژه اقشار تاثیرگذار با موضوع های مهدویت و آشنایی با اهل بیت (ع) از دیگر برنامه های شعبانیه در استان بوشهر عنوان کرد.
سروستانی ادامه داد: به مناسبت اعیاد شعبانیه تاکنون 30 برنامه با همکاری موسسه ها و تشکل های وابسته به امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان و 220 برنامه جشن و سرور توسط هیات های مذهبی فعال بانوان در مساجد حسینیه ها و منازل استان برگزار شده است.
وی یادآور شد: تولید 500 مگابایت محتوای دینی ویژه این ایام خجسته در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی از دیگر برنامه های اجرا شده توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.