به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در دیدار با فرماندار این شهرستان افزود: طرح پل خور گردشگری باعث توسعه نوار ساحلی شهرستان و زمینه ساز ارایه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران نوروزی می شود که باید مسئولان استانی و شهرستانی با همت و جدیت لازم پیگیر اتمام آن باشند.
وی با تقدیر از زحمات ستاد هماهنگی خدمات سفر که با تلاش های شبانه روزی باعث شدند شهرستان گناوه اولین مقصد مسافران نوروزی به استان بوشهر باشد، گفت: با وجود نبود توازن میان امکانات موجود و شمار زیاد مسافران در شهر، با هماهنگی و تعامل مسئولان، میزان رضایتمندی از خدمات دهی خوب بود.
امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به موقعیت و ظرفیت های این شهرستان ازجمله گردشگر پذیر بودن باید به عنوان یک شهر فرا استانی به آن توجه و زمینه های لازم برای توسعه صنعت گردشگری در آن فراهم شود.
فرماندار گناوه گفت: امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر همواره نسبت به پیشرفت و توسعه، آسایش و امنیت مردم احساس مسئولیت کرده و مسئولان از رهمنودهای ایشان در این زمینه بهره لازم می برند.
سیدعلی پاک نژاد افزود: یک نگاه خاص و ویژه به گردشگری این شهرستان می شود و در این مسیر با جذب سرمایه گذار، زمینه لازم برای حضور بیشتر گردشگران در سالهای آینده فراهم خواهدشد.
وی گفت: در تعطیلات نوروز، با توجه به بازرسی های انجام شده، مسافران از امنیت و آسایش حاکم بر شهر ابراز رضایت کردند.
فرماندارگناوه اظهارکرد: ماندگاری مسافران نوروزی در این شهرستان حتی تا هفت روز بوده است.
وی گفت: با توجه به ایجاد زیرساخت های گردشگری و اقامتگاه مناسب در روستاهای ساحلی، علاوه بر جذب گردشگر موجب ایجاد اشتغال در بین اهالی شد.
عملیات اجرایی پل خور گردشگری گناوه در شهریور ماه سال 1395 آغاز و هم اینک 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در تعطیلات نوروز پذیرای جمعیت زیادی از هموطنان بود.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.