به گزارش ایرنا، مهرداد ستوده روز شنبه در نخستین نشست شورای اداری استان بوشهر در سالجاری افزود: پروژه های که از مطالبات اصلی مردم است باید با برنامه ریزی مناسب تا پایان سال اجرایی شود.
وی گفت:وجود آمار چند میلیونی مهمان نوروزی درسالجاری بیانگر این است که گردشگری استان بوشهر به تدریج درحال پیدا کردن هویت خود است و در این راستا باید با یک برنامه ریزی مدون بتوانیم زیرساخت های مورد نیازرا تامین کنیم به نحوی که مشکلات برخی از شهرها در ایام نوروزبه حداقل برسد.
ستوده همچنین با تقدیر از فعالیت های نوروزی پلیس و دیگر دستگاههای مرتبط با ستاد تسهیلات سفر در استان بوشهر اظهارکرد: از اردیبهشت ماه نشست های مربوط به خدمات سفر استان بوشهر برای سال 98 با برگزاری نشست های ماهیانه برگزار می شود.
وی گفت: پیش بینی شده تا پایان شهریورماه با مشخص شدن برنامه های مورد نیاز در حوزه گردشگری، زمینه اجرای آنها تا دیماه فراهم شود و پس از دیماه استان مهیای پذیرش گردشگران باشد و همانند سال های گذشته رفع کمبودها را به دو ماه پایانی سال موکول نکنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر نیزگفت:در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی مسئولان دستگاه های اجرایی استان بوشهر باید استفاده از کالاهای تولید داخلی و بویژه کالاهای تولیدی استان را در اولویت قرار دهند تا فعالیت ها تولیدی استان رونق بگیرد.
سعید زرین فر افزود: با توجه به اینکه در آستانه فصل گرما قرار داریم صرفه جویی در مصرف آب و برق باید بطور جد در دستور کار مسئولان و مردم استان باشد.
وی همچنین با اشاره به 10 اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس عنوان کرد: در این راستا نیاز است دستگاه های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های مرتبط با این روزنهایت همکاری را داشته باشند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.