این قایقران در حاشیه آیین استقبال در گفت وگو با ایرنا، هدف از این حرکت خود را که با شعار 'همراه با ولایت از کالای ایرانی حمایت' آغاز کرده، پاسداشت نام همیشگی خلیج فارس عنوان کرد.
غریبی گفت: طبق برنامه زمان بندی شده حرکت خود را همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) از یادمان شهدای اروند کنار در استان خوزستان آغاز و تا جزیره هرمز در استان هرمزگان به مسافت حدود یکهزار و 200 کیلومتر به پایان خواهم رساند.
وی افزود: قصد دارم تا نیمه شعبان طول خلیج فارس را پارو بزنم که در این ارتباط 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای در ساحل نیروگاه اتمی بوشهر حضور خواهم داشت.
غریبی ادامه داد: در ادامه مسیر خود 10 اردیبهشت ماه امسال در روز ملی خلیج فارس در جزیره هرمز خواهم بود و 11 اردیبهشت نیز همزمان با جشن میلاد امام زمان (عج) این سفر را در یادمان شهدای بندرعباس به پایان خواهم رساند.
وی اظهارکرد: از سال 1374 فعالیت خود را در رشته قایقرانی آغاز و برای پیمودن این مسیر تمرینات سخت و فشرده ای را متحمل شدم.
غریبی گفت: قبل از پیمودن طول خلیج فارس در سال 1392 همزمان با روز ملی مبارزه با استعمار پیر انگلیس که مصادف با اولین اتصال نیروگاه اتمی بوشهر به شبکه برق سراسری بود با شعار 'زیرسایه ولایت ' از نماد مقاومت تا تپه رشادت بوشهر و در اردیبهشت سال 1393 از جزیره خارگ تا بوشهر با شعار 'از حرم فرزندان خمینی (ره) تا ضریح خیمه گاه علمدار حسینی ' پارو زدم.
آیین استقبال از این قایقران به همت اداره بندرودریانوردی گناوه برگزارشد.
شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر و در کرانه خلیج فارس قرار دارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.