به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در نشست با مدیران ستادی استانداری بوشهر افزود: نظم و انضباط می‌تواند زمینه‌ساز موفقیت در هر مجموعه‌ای باشد و از مدیران انتظار دارم در این موضوع، اهتمام جدی داشته باشند.
گراوند با تاکید بر لزوم تکریم مردم در ادارات گفت: مردم باید حرمت شوند و نوکری مردم و خدمتگزاری به جامعه باید مهم‌ترین وظیفه مسئولان باشد و در خدمت‌رسانی به مردم نباید تبعیض داشته باشیم.
وی افزود: در حوزه اقتصادی در بین استان‌های کشور 8 پله رشد داشته‌ایم که انتظار است در سال 97 شاهد ارتقا بیشتری در این حوزه و سایر حوزه‌ها باشیم.
گراوند ادامه داد: در حوزه‌های مختلف در یکسال اخیر اقدامات موثری انجام شد و انتظار دارم در سال جدید نیز با تلاش بیشتر و موثرتر در این مسیر گام برداریم.
وی اظهار داشت: در سال 96 همه مدیران و متولیان امور در استان از ظرفیت و توان خود برای توسعه و عمران و آبادانی استان استفاده کردند و شاهد موفقیت‌های خوبی هم بودیم که امیدواریم در سال 97 شاهد افزایش موفقیت ها و رفع کاستی‌ها باشیم.
گراوند ادامه داد: انعقاد قرارداد پروژه مهم و ارزشمند راه آهن در واقع عیدی ارزشمند دولت به مردم استان بوشهر است که امیدواریم در آغاز سال 97 شاهد سرعت بخشی در عملیات اجرایی این پروژه باشیم.
وی بیان کرد: بزرگراه گناوه به دیلم نیز به جز 2 کیلومتر از مسیر، زیر بار ترافیک می‌رود و امیدواریم افتتاح این بزرگراه گامی در راستای کاهش حوادث در این مسیر باشد.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.