اکبر توسلی روز پنجشنبه در حاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود: این پارکینگ با زیر بنای ٢٣ هزار متر مربع در هفت طبقه با سازه بتنی و سقف دال بتنی، مجهز به سیستم هوشمند کنترل ورود و خروج خودرو اجرا می شود.
وی یادآورشد: نخستین پارکینگ طبقاتی شهر بوشهر با برخورداری از سیستم اعلام حریق، دوربین مدار بسته و همچنین مجهز به سیستم کارت محاسبه هزینه برای مدیریت پرداخت به‌منظور کاهش ترافیک و روان سازی، مطابق با استانداردهای نوین و در مدت زمان حداکثر 24 ماه احداث می‌شود.
توسلی اظهارداشت:برای بهبود عبور و مرور و روان‌ سازی حمل و نقل ترافیکی، احداث پارکینگ‌های طبقاتی از ضروریات مهم مدیریت شهری است و به موازات پیشرفت تکنولوژی و صنعت ساختمان‌ سازی و شهرسازی باید مورد توجه واقع شود.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهرگفت: برای رفاه حال شهروندان و سهولت در آمد و شد شهری، برنامه ریزی برای احداث چندین پارکینگ طبقاتی دیگر در دستور کار قرار دارد که در سال آینده با حمایت و همکاری مردمی، پس از تملک ، احداث و بخش اعظمی از روان سازی حمل و نقل شهر بوشهر محقق می شود.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده و هر ساله درهفته منتهی به این روز (12تا 18 اسفند)ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی دراین شهر برگزار می شود.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.