به گزارش ایرنا، حسین امیری روز یکشنبه در نشست مشترک کمیته های اطلاع رسانی و فضای مجازی و ارزیابی و عملکرد ستادخدمات سفر این شهرستان افزود: کمیته های ستاد از جمله مسئولان کمیته و زیرمجموعه های شرکت کننده در این نشست که جایگاه ویژه ای دارند برنامه های عملیاتی داشته باشند و اهداف و وظایف محوله خود را بنحو شایسته اجرایی تا بتوانیم شهرستان را در گردشگری کشور صاحب رتبه کنیم.
وی اضافه کرد: با توسعه علم و تکنولوژی، افراد جامعه به عنوان شهروند خبرنگار در فضای مجازی ورود و خبرهایی را نشر می دهند که مسئولان می توانند آنها را رصد و صحت و سقم آن را پیگیری کنند.
وی اظهارکرد: تقویت شهروند خبرنگار در فضای مجازی در برنامه کمیته اطلاع رسانی و ارزیابی ستاد خدمات سفر قرار گیرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه با بیان اینکه تقویت و حمایت از سمن ها در دولت تدبیر وامید افزایش یافته است، گفت: زمینه های لازم برای مشارکت سمن های این شهرستان که دارای مجوز هستند در همه عرصه ها فراهم شده است.
وی اظهار کرد: ستاد خدمات سفر، با فراهم کردن امکانات و ظرفیت های موجود شهر، آماده استقبال از هموطنان در ایام نوروز است اما باید به این باور برسیم که این ظرفیت ها، توان پاسخگویی به جمعیت میلیونی را نخواهد داشت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گناوه گفت: ستاد خدمات سفر به منظور خدمات رسانی به هموطنان و مردم این شهرستان در ایام نوروز با تشکیل کمیته های مختلف چندین نشست برگزار و تصمیم های خوبی اتخاذ کرده است.
حمزه بهاگیر افزود: با همت و همکاری که بین دستگاه های اجرایی این شهرستان وجود دارد امیدواریم بتوانیم در ایام نوروز با خدمات رسانی مطلوب در سطح کشور به رتبه های برتر نایل شویم.
وی گفت: باتوجه به راه اندازی سامانه نظارت بر خدمات سفر توسط سازمان میراث فرهنگی، هموطنان می توانند هر گونه شکایت یا پیشنهادی را مطرح تا بموقع بررسی و رسیدگی شود.
دراین نشست مسئولان کمیته اطلاع رسانی و فضای مجازی و ارزیابی و عملکرد ستاد خدمات سفر گناوه گزارشی از فعالیت ها و شرح وظایف خودرا بیان کردند.
شهرستان گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر بلحاظ موقعیت و ظرفیت های متعدد از جمله ساحل و بازار درطول سال بخصوص ایام نوروزپذیرای جمعیت زیادی از هموطنان می شود.
6164/6943**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.