سرپرست شهرداری بوشهر درحاشیه این آیین در گفت و گو با ایرنا افزود: این نمایشگاه از امشب به مدت یک هفته در از ساعت 17 تا 22 پذیرای بازدید کنندگان است.
عبدالامیر قاسمی بیان کرد: غرفه های زنان کارآفرین، خانه های بازی، موسیقی، نقاشی، عکاسی، مشاوره و نمازخانه و خلاقیت از جمله غرفه های این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: غرفه نمایشگاه عکس، کودک، صنایع دستی استان بوشهر، دارت، تیراندازی، گلف، فوتبال دستی، ورزش های رزمی نمایشی، کونگ فو و تکواندو، تنیس روی میز، حلقه بستکبال از دیگر غرفه های نمایشگاه نکوداشت هفته بوشهر است.
قاسمی اضافه کرد: غرفه های سلامت، حرکات نمایشی، حرکات نمایشی با دوچرخه، شطرنج، قصه گویی، سازمان آتش نشانی و ایمنی، سازمان مدیریت و پسماند از جمله غرفه های نمایشگاه یاد شده است.
وی اظهار کرد: غرفه سازمان سیما منظر و فضای سبز، سازمان فناوری اطلاعات، آسیب های اجتماعی، بازی و سرگرمی، سمن های فعال فرهنگی، رباتیک و بازی های بومی محلی از دیگر غرفه های گشایش یافته در قالب نمایشگاه ویژه دهمین دوره نکوداشت روز بوشهر است.
پس از برگزاری آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی تفریحی جنگ شادی شبانه بوشهر که در شب نخست با هدف تجلیل از اولین ها و پیشکسوتان بود همراه با موسیقی محلی برگزار شد.
18 اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت بعنوان روز بوشهر معرفی شده و هر ساله در هفته منتهی به این روز ویژه برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پژوهشی در سطح شهر بوشهر به اجرا در می آید.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.