محمد حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این شمار 20 پروژه با 150 میلیارد ریال اعتبار عملیات اجرایی آن آغاز می شود.
وی بیان کرد: 26 پروژه شهرستان نیز با 270 میلیارد ریال اعتبار در این دهه به بهره برداری می رسد.
حسینی افزود: عمده اعتبارات در بخش پروژه هایی که عملیات اجرایی آنها آغاز می شود مجتمع فرهنگی هنری شهر جم، مجتمع اداری شورای شهر جم و احداث مخزن های آب زیرزمینی روستای جمال آباد و استخر جم است.
وی ادامه داد: ساختمان اداره کار جم، خیابان شهر بهارستان، پارک شهر ریز و نیز بیشترین میزان اعتبارات پروژه های افتتاحی را به خود اختصاص دادند.
حسینی افزود: پروژه دیوار حفاظتی در روستاهای بهرباغ، بهر حاج نوشاد، علی آباد و فرامرزی بخش مرکزی با 10 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نفت و با پیگیری نماینده مردم شهرستان های جنوبی استان در مجلس اجرایی شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون پروژه احداث دیوار حفاظتی در 14 روستای شهرستان جم فعال است و بخش دوم این پروژه نیز در روزهای آینده در بخش ریز به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه شبکه گازرسانی جم اظهار کرد: در این پروژه که با اعتبار 12 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا می شود 17.5 کیلومتر متر توسعه شبکه و 500 فقره علمک گذاری انجام می شود.
حسینی همچنین از اجرای پل عابر پیاده در روستای کوری حیاتی شهرستان جم خبر داد و گفت: در راستای تسهیل تردد امن اهالی روستای کوری حیاتی، این پروژه با اعتبار پنج میلیارد و 340 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اجرا می شود.
سرپرست فرمانداری جم اظهار داشت: 9 مسکن مددجویی نیز با اعتبار 2.7 میلیارد ریال و با مشارکت کمیته امداد و خیرین به بهره برداری رسید که برای هر واحد با زیربنای 70 متر مربع 300 میلیون ریال هزینه شده است.
7212
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.