به گزارش ایرنا، امید پارسایی فرد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط مسابقه کتابخوانی استانی شامل 'کتاب آن 23 نفر' و 'ملاصالح' ویژه معلمان و مدیران با همکاری و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان استان بوشهر برگزار می شود.
وی بیان کرد: رونمایی از 2 اثر فاخر نقاشی، برگزاری کارگاه تولید پوستر گرافیک، رونمایی از هشت پوستر و سه اثر فاخر خوشنویسی و پنج اثر کاریکاتور از برنامه های واحد تجسمی حوزه هنری استان بوشهر برای دهه فجر است.
پارسایی فر افزود: نخستین دوره تئاتر بچه های مسجد با حضور گروه های نمایش عالیشهر، بوشهر و برازجان برگزار می شود و گروه نمایش خیابانی حوزه هنری نمایشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر تدارک دیده شده که در شهر بوشهر و شهرستان های مختلف استان به اجرا درمی آید.
وی ادامه داد: گروه کر حوزه هنری نیز به اجرای برنامه در شهر بوشهر و سایر شهرستان ها با ارائه آهنگ های حماسی و میهنی می پردازد.
پارسایی فر یادآور شد: همچنین برگزاری نخستین شب آواز ایرانی که در آن به بررسی ابعاد موسیقی ایرانی و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته می شود از دیگر برنامه های حوزه هنری استان بوشهر در دهه فجر است.
وی بیان کرد: شب شروه نیز با حضور شروه خوانان برجسته استانی در شهرستان دشتی با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اجرا می شود.
پارسایی فر افزود: همچنین 2 شب شعر طنز با حضور شاعران طنزپرداز کشور و استان در شهرستان های استان برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگاران: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.