به گزارش ایرنا، سید عباس صالحی جمعه شب در جمع خبرنگاران در بوشهر افزود: همکاری خوب رسانه ها در ارتباط با جشن سینمای ایران امسال بیش از گذشته دیده می شود که در این راستا بطور خاص از صدا و سیما تقدیر ویژه دارم که امسال با همکاری بسیار گسترده ای فضای سینمای ایران را رونق بخشیده است.
وی بیان کرد: صدا و سیما با پوشش خوب خود به افزایش امید و نشاط اجتماعی کمک می کند تا این اتفاق را در فضای ملی باشکوه تر برگزار کنیم.
صالحی یادآورشد: 22 فیلمی که در فضای نمایشی جشنواره فیلم فجر ارائه شد فیلم های قابل توجه و مطرحی هستند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال فیلم سازان خوبی در فضای سینمایی حضور دارند که موضوعات بسیار متنوعی در این فیلم ها می توان دید.
صالحی بااشاره به اینکه حضور فیلم های کودک نیز در این جشنواره قابل توجه است افزود: حضور فیلم های انیمیشن در فضای فیلم های امسال از اتفاقات خوب جشنواره فیلم فجر است.
وی گفت: موضوع های مرتبط با حوزه دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت موضوع هایی است که در فضای فیلم های امسال ورود و حضور خوبی دارند.
صالحی افزود: در مجموع یک جشنواره گرم و پررونق با موضوع های متنوع شاهد هستیم و جشن سینمای ایران که در این ایام برگزار می شود با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است
وی یادآورشد: روز گذشته از نخستین ساعت اکران با استقال خوب مردم در تهران روبر شدیم و امروز نیز افتتاحیه استانی با حضور مقامات و هنرمندان در همه استان های کشور برگزار شد.
صالحی اضافه کرد: به نظر می رسد جشن سینمای ایران امسال با فضای باشکوه تر و با رونق تر شاهد هستیم که در تحقق این مهم عامل های مختلفی نقش دارند.
6045/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.