به گزارش ایرنا، قطعی اینترنت که از ساعت حدود 17 روز چهارشنبه در این بندر گردشگرپذیر آغاز و تا ساعت 21 شب ادامه داشت، اختلال و کندی جدی در امور روزمره مردم و مسافران ازجمله در استفاده از دستگاههای سیستم پوز، خودپردازهای بانک ، سیستم های رایانه ای، فضاهای مجازی، تلفن های همراه و ثابت با خارج از این شهر شد.
گردشگران و مسافرانی که در این شهر حضور یافته بودند، با قطعی اینترنت دچار مشکلات عدیده ای ازجمله عدم دسترسی و ارتباط با خانواده های خود و پرداخت قیمت خریدهای خود در بازار این شهر شدند.
مردم شهرستان گناوه قطعی اینترنت بدلیل قطع کابل فیبر نوری را برای چندمین بار تکراری خواندند و از مسئولان مرتبط خواستند در جلوگیری از وقوع چنین مسایلی چاره اندیشی کنند.
آنان اظهارکردند: مسئولان ذی ربط برای پیشگیری از تداوم این روند باید تمامی صاحبان دستگاههای حفار و دستگاههای مرتبط با حفاری را در سطح شهر در نشستی جمع و از آنان بخواهند با هماهنگی و مجوز اقدام به حفاری کنند.
یک مقام آگاه درگناوه که خواست نامش در خبر ذکر نشود، مشکل بوجود آمده را ناشی از قطع فیبر نوری در محدوده ورودی این شهر از سمت جنوب بر اثر حفاری عنوان کرد و گفت: به محض اطلاع ازاین موضوع با هماهنگی های بعمل آمده با مخابرات استان بوشهر کارشناسان به این محل مراجعه و نسبت به برطرف کردن قطعی اقدام کردند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط پرتردد و گردشگرپذیر کشور است.
6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.