به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان با انتقاد از وضعیت پرداخت حقوق در برخی شرکت های صنعتی منطقه افزود: برخی شرکت ها چندین ماه است که از پرداخت حقوق کارگران و نیروهای شاغل بکارگیری شده اجتناب می کنند که انتظار می رود همه مسئولان مربوطه بویژه دستگاه قضایی و امنیتی ضمن برخورد قاطع با عوامل این کار ، مانع تضییع حقوق این قشر زحمتکش شوند.
وی اظهار داشت: در شهرستان کنگان در حالی مشکل اشتغال مطرح می شود که شاغلان در شرکت ها نیز با تاخیرهای چندین ماه در دریافت حقوق به گونه ای دیگر زجر می کشند که این کار خلاف شرع و قانون است.
امام جمعه کنگان با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق کنگان گفت: امیدوارم فرماندار جدید کنگان بتواند با بهره گیری از همه ظرفیت ها مشکلات و نگرانی های مردم در حوزه های مختلف بویژه اشتغال را سامان دهد که در چند روز اخیر پیگیری هایی را در این حوزه داشته اند.
وی افزود: همه طیف ها و جناح ها و نخبگان فرماندار جدید را برای تحقق دستورات رهبری و پیگیری و انجام مطالبات مردم مورد حمایت قرار دهند.
محمودی در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه کنگان با تقدیر از چندین دهه تلاش حجت الاسلام تقوی رئیس سابق نهاد شورای سیاست گذاری و نهاد نماز جمعه و تبریک انتصاب حجت الاسلام حاج علی اکبری توسط رهبر فرزانه انقلاب به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آغاز به کار حاج علی اکبری در شورای سیاست گذاری ائمه جمعه فصلی نو در نهاد مبارک و رحمانی نماز جمعه است.
وی با تبیین اهمیت و جایگاه نهاد مقدس نماز جمعه و کارآیی این سنگر دین، دشمنی با نماز جمعه را یکی از اقدامات دشمنان علیه این سنگر مسلمانان دانست و بیان کرد: دشمن از تاثیرگذاری نماز جمعه در کشور وحشت زده شده است و تلاش می کند تا از طرق مختلف مردم را از این سنگر مستحکم اسلام و انقلاب دور کند که به فضل الهی ناکام خواهد ماند.
محمودی با تسلیت شهادت خدمه حادثه نفتکش سانچی به برخی ابهامات در روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: موضوع اعلام علت این حادثه بایستی از طریق مسئولان و مقام های کشوری دنبال شود و نباید به شایعه ها توجه کرد.
تقدیر از تلاش برای برگزاری جشن های میلاد زینب، ازدواج 48 زوج کنگانی، تجلیل از برنامه ریزی برگزاری همایش های تجلیل از نخبگان شهرستان و شناخت جریان تکفیری در هفته پیش روی از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کنگان بود.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.