به گزارش ایرنا، مصطفی مهدی پور دوشنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش در برابر شاهین بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: این شکست درحالی رقم خورد که تیم فولاد نوین اهواز برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود نیاز مبرم به گرفتن امتیاز در این دیدار داشت.
وی بیان کرد: شاهین 6 امتیاز از فولاد نوین اهواز بیشتر داشت و با این برتری امتیاز شاهین برای گرفتن امتیاز ناچار به کنترل بازی بودیم ولی با این وجود در دقایق پایانی نتیجه را واگذار کردیم.
مهدی پور ادامه داد: سه بازی آینده برای تیم فولاد بسیار مهم و حساس است و چنانچه قصد صعود داریم باید در این سه بازی برنده بازی باشیم.
وی در ارتباط با قضاوت داور این دیدار نیز اظهار کرد: داور یک پنالتی صدرصد فولاد را نگرفت و شاید گرفتن همین پنالتی می توانست باعث تغییر در نتیجه بازی شود.
مهدی پور در ارتباط هواداران شاهین شهرداری بوشهر نیز گفت: با توجه به جنوبی بودن 2 تیم شاهین و فولاد نوین اهواز انتظار رفتار شایسته تری از هوادران تیم میزبان داشتیم ولی با این وجود در بیشتر دقایق بازی تیم فولاد نوین را مورد بی حرمتی قرار دادند.
شاهین با این برد 29 امتیازی شد و در رده سوم گروه خود باقی ماند و تیم فولاد نوین اهواز نیز با 20 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.
شاهین در هفته نوزدهم بازی ها به مصاف نیروی زمینی تهران می رود و فولاد نوین اهواز نیز با کاسپین امیر آباد بهشهر دیدار می کند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.