به گزارش ایرنا فتح الله نوروزی در دیدار و نشست صمیمی با شهردار و شورای اسلامی شهرکنگان با تبیین جایگاه شوراهای اسلامی افزود: شوراها را بازویی پرتوان برای دولت هستند که منافع عمومی را پیگیری می کنند.
وی یادآورشد: اهتمام به شوراها ، توجه به مردم سالاری دینی ، جمهوریت و احترام به تفکر جمعی است.
نوروزی گفت: همه مسئولان بعنوان خدمتگزاران حکومت دینی و مردم بایستی خدمت صادقانه ، تلاش بی وقفه و همدلی و همگرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و از این فرصت مغتنم الهی با کار جهادی و اقدام و عمل بهره ببرند.
فرماندار جدید کنگان بیان کرد: پیگیری حل مشکل اسکله کنگان، جذب سرمایه گذار و بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی و ورزش و هنر از اولویت های مهم کاری نماینده عالی دولت در این شهرستان است.
وی با اشاره به وجود خرده فرهنگ های مختلف در شهرستان کنگان بدلیل حضور صنعت گفت: تقویت مهارت های زندگی و مباحث خانواده ، شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی و تقویت مبحث آموزش از ضرورت هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.
فرماندار کنگان اظهارداشت: حادثه سانچی هولناک و مصیبتی بزرگ برای خانواده ها و همه ملت ایران بود که امیدواریم با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد چنین حوادثی نباشیم.
رییس شورای اسلامی کنگان نیز گفت: انتخاب شهردار توانمند و باتجربه در حوزه فنی و شهرسازی و معماری یکی از اقدام های شورای اسلامی شهر برای پیشبرد امور بر مبنای دانش روز بود.
نادر احمدی افزود: استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی در امور و توجه مسئولان به جایگاه شوراها، تکریم مردم و احترام به رای ، نظر و انتخاب آنهاست.
وی اشتغال نیروهای بومی در صنعت و ادارات ، توسعه اسکله کنگان ، استفاده از نخبگان بومی در پست های مدیریتی، حل مشکل فاضلاب شهری ، توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی و کمک به اجرای پروژه های مهم در حوزه عمران شهری را از جمله خواسته های مهم مردم از دولتمردان ذکر کرد.
رییس شورای اسلامی شهر کنگان بر لزوم کمک به تامین اعتبار جهت تکمیل پروژه دهکده گردشگری ، جاده وفاق ، تکمیل پروژه های نیمه تمام ، کمک به موسسه فرهنگی – اجتماعی شهرداری و ورزش شهرستان تاکید کرد.
شهردارکنگان نیز گفت: ابهام و اشکال در طرح تفصیلی شهر کنگان یک چالش بزرگ و جدی در این شهر است.
رحیم جمالی افزود: در حال حاضر محدوده شهری کنگان یکهزارو200 هکتار است که این مسئله باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شهرداری و شهروندان مخصوصا ساکنین برخی شهرک های جدید شده است.
وی یادآورشد: تجدید نظر در طرح تفصیلی شهر کنگان می تواند به حل بخش قابل توجهی از مشکلات مردم و شهرداری کمک کند.
جمالی گفت:بودجه امسال شهرداری کنگان 500 میلیارد ریال است که در دهه فجر و تا پایان سال جاری علاوه بر افتتاح یک زمین چمن مصنوعی و زیرسازی و آسفالت تعدادی از محله های شهر ، پیش بینی می شود بلوار بزرگ امام حسین (ع) نیز به بهره برداری برسد.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.