به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر روز سه شنبه در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: تلاش می شود با ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار زمینه تزریق نیروی متخصص دانشگاهی و ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان فراهم شود.
عبدالرسول کازرونی افزود: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و برطرف کردن دغدغه های اقتصادی از کشور نیازمند عوامل مختلفی از جمله تربیت نیروی دانش آموخته دانشگاهی بابرخورداری ازدانش صنعتی و به روز است.
وی اضافه کرد: دانشگاه علمی و کاربردی پلیمر تلاش می کند برای ارتقای سطح تجربه کاری و تخصص در کنار کسب علم و آموختن تئوری مسائل برنامه ریزی کند.
کازرونی گفت: دانشگاه جامع علمی و کاربردی پلیمر استان بوشهر به واسطه دارابودن ظرفیت های قوی علمی، آموزشی و پژوهشی در توسعه مهارت و اشتغال تأثیرگذار است.
وی افزود: براساس تفاهم نامه اداره کل فنی و حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی پلیمر باید درمحل‌هایی که امکان توسعه فعالیت‌های دانشگاه علمی و کاربردی پلیمر وجود دارد با درخواست‌های دانشگاه موافقت کرد و روند فعالیت‌ها تا حد ممکن برای دانشگاه روان شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.