رضا آماره روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مصوبه نشست مشترک مسوولان شهرداری و اداره برق در آبانمان امسال مقرر شده بود هرس درختان که توسط شرکت برق برای جلوگیری از آسیب رساندن به شبکه انجام می شود با هماهنگی شهرداری باشد.
وی بیان کرد: با وجود این تصمیم پیمانکار فضای سبز شرکت توزیع نیروی برق موظف شده بود که برای هرس درختان(تا فاصله نیم متر از شبکه فشار ضعیف و فاصله یک متر با شبکه فشار متوسط) روز قبل از انجام کار با فضای سبز شهرداری هماهنگی کرده و سپس اقدام به هرس کنند.
آماره ادامه داد: پیمانکار فضای سبز شرکت برق برای چند روز این تصمیم را رعایت کرده و بطور مجدد از آن سرپیچی کرد.
وی گفت: بدلیل عدم هماهنگی پیمانکار فضای سبز روز گذشته اقدام به تجمیع شاخ و برگ های هرس شده در مقابل یکی از بخش های شرکت توزیع نیروی برق کرده بود که با دستور سرپرست شهرداری پس از گذشت نیم ساعت شاخ و برگ های حاصل از هرس جمع آوری شدند.
آماره در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: اکنون سرانه فضای سبز شهر بوشهر 4.42 متر با احتساب پایگاه های هوایی و دریایی 5.42 متراست.
وی یادآورشد: در صورت واگذاری دهکده گردشگری بوشهر به شهرداری سرانه فضای به حدود 9 متر افزایش می یابد.
گفتنی است امروز تصاویری در فضای مجازی انتشار یافت که با توجه به قطع برق شهرداری توسط شرکت توزیع نیروی برق، فضای سبز شهرداری نیز در اقدامی تلافی جویانه اقدام به تجمیع شاخ و برگ های هرس شده در مقابل شرکت توزیع نیروی برق کرده است.
7212/ 6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.